wtorek, 26 marca 2013

WIARA

Vancouver 25.03.2013

Jestem taka szczęśliwa, że Andy wymaga ode mnie coraz więcej! Chciałam tego! Dzisiaj pracowaliśmy nad moją sylwetką, głową i rękoma.
Za mojego ''poprzedniego tanecznego życia'' zawsze miałam niedosyt wymagań. Może dlatego, że nie mogłam sobie pozwolić na prywatne lekcje, a może uznano, że spastyka i atetoza są tak silne, że nie mogę za wiele mogę zrobić. Ale Andy bardzo często powtarza: ''I know, you can doing!'' Wierzy we mnie! To dla mnie najlepszy doping! Jeśli on wierzy, że mogę, to naprawdę mogę! Kiedy byłam dzieckiem, często mówiłam, że czegoś nie mogę zrobić, albo że mi się nie uda, Moja Mama mówiła: "Próbuj!" Ona zawsze we mnie wierzy, ale Mama zna mnie lepiej, dlatego wiara Andy'ego jest inna.

Dzisiaj powiedział takie zdanie: „Kiedy ludzie widzą wjeżdżającą na parkiet na wózku z krzywą sylwetką, myślą: jest niepełnosprawna, ale ok, niech będzie. Dobrze, że coś tam robi... NIE! Ja tak nie chcę! Ja chcę, żeby widzieli TANCERKĘ, a nie niepełnosprawną! Wszyscy moi uczniowie pracują nad sylwetkami. My też będziemy pracować. Wiem, że możesz to zrobić! Rozumiesz?” Zrozumiałam! Aż za dobrze, bo na chwilę poczułam trzepotanie własnych skrzydeł :) 
 
Sprawdziłam dziś w słowniku, co oznacza słowo, którego Andy często ostatnio używa odnośnie Tanga; ''challenge''. To znaczy wyzwanie. Lubię wyzwania! Całe moje życie jest wyzwaniem ...

Kilka dni temu wysłałam mu mój ulubiony filmik z Tangiem w wykonaniu Banderasa i Katyi Virshilas http://www.youtube.com/watch?v=adF1_Xz1VuU a dzisiaj on powiedział, że Katya zaczynala tańczyć jako mala dziewczynka w jego studio i trochę o niej opowiedział.

Moje i Andyego zdjęcia z Grand Ball 2012, Snowball 2013 i UBC Gala Ball 2013 http://www.dancesportimages.com/DanceSport-Competitions

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz