piątek, 8 marca 2013

FASCYNUJĄCY OBSERWATOR

Vancouver 08.03.2013
Wczoraj miałam ostatni trening przed UBC Gala. Znów przyjechałam do studia z Mamą, żeby ona sprawdziła szwy w nowej sukienki w kolorach mango, którą uszyła wg mojego projektu. Kreacja bardzo się wszystkim spodobała, podchodzili, by przyjrzeć się jej z bliska. Andy powiedział, że jest pod wrażeniem umiejętności Mamy i moich dizajnerskich zdolności. Przed treningiem zobaczyłam na parkiecie znajomą sędzinę, [Poznałam ją tuż przed Grand Ball jesienią zeszłego roku. Czasami korespondujemy na FB. Pochodzi z Rosji, mieszka w USA] i pomachałam jej. Kiedy skończyła tańczyć, [my z Andy'm właśnie robiliśmy chwilę przerwy] podeszła do Mamy i przywitała się [ze słowami: ''Dawajcie znakomitca!'' objęła ją] jak by już się znały i to bardzo dawno. Kiedy Andy zobaczył tą scenę, rozkwitł w pięknym długim uśmiechu. Pomyślałam wtedy, że on i moja Mama [i podobno ja też...] mają wspólną cechę – wyglądają na dużo młodziej, niż mają lat. Po raz kolejny przekonałam się też, że [jak podobno wiele Chińczyków] mój trener posiada cechę – zdolność obserwacji niezauważalnej dla otoczenia. Obserwuje cię, kiedy tego nie widzisz. Bardzo fascynuje mnie ta cecha! Już w niedzielę na UBC Gala, tańczymy Rumbę i Sambę, a w poniedziałek dołączę do ''armii'' wolontariuszy, robiących w studio porządki po trwającej dwa dni gali.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz