niedziela, 10 lutego 2013

WYDARZENIA

Vancouver 10.02.2013



Wydarzenie goni wydarzenie! Dziś byłyśmy z Mamą na zamkniętej pra premierze filmu dokumentalnego o naszym życiu. Pokaz odbywał się tylko dla ekipy filmowej aktorów, sponsorów i bohaterów tegoż dokumentu. Ten film jest w trzech językach; moje wiersze są czytane po polsku, Mama, ja i nasi znajomi mówimy po rosyjsku, głos w tle czytający mój życiorys, niektóre sceny oraz wszystkie napisy są po angielsku. Dokument został wysłany na 5 międzynarodowych festiwali. Przez rok nie może być publikowany w internecie. Trudno mi mówić o wrażeniach. To było jak... 55 minutowe oglądanie kalejdoskopu własnego życia... Niektóre fragmenty były wręcz nierealne, inne [z dzieciństwa] było miło sobie przypomnieć, ale te świeższe, szczególnie scena ze spotkania wigilijnego z rodziną P. były dla mnie bardzo bolesne i wolałabym, żeby jej nie było...

Po pokazie podchodzili do nas ludzie z ekipy, sponsorzy  mówili o wrażeniach i słowa wielkiego uznania dla mojej Mamy. Film bardzo się wszystkim podobał.






Po powrocie do domu, odebrałam maila od Andy'iego, w którym napisał m.in. ''... Mamy też kolejną okazję, by zatańczyć 2 marca w studiu. Fundacja Hospicjum Richmond organizuje http://www.richmondhospiceassociation.com/dancingwithstars.html "Taniec z Gwiazdami Richmonda'' w celu pozyskiwania funduszy. Wynajmujemy im nasze Studio. Zaproponowałem organizatorom, że zrobimy z tobą pokaz i oni są bardzo zainteresowani. Najprawdopodobniej będziemy tańczyli około godziny 10 wieczorem. Nie musisz płacić za wstęp. Więc jeśli możesz przyjechać do studia w tą sobotnią noc, chciałbym zatańczyć z tobą Rumbę. Co o tym myślisz?''

Odpisałam mu to; Dziękuję bardzo za propozycję . Tańczyć z tobą, to wielki zaszczyt dla mnie i wspaniała możliwość dawać radość innym ludziom! Oczywiście zgadzam się!

NIE MOGĘ UWIERZYĆ, ŻE MÓJ TANIEC ROZWIJA SIĘ TU TAK INTENSYWNIE!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz