poniedziałek, 4 lutego 2013

JESTEM SZCZĘŚLIWA!!!

Vancouver 04.02.2013

Jestem taka szczęśliwa! Dzisiaj pierwszy raz w życiu zapięłam suwak kurtki - SAMA!!! To dla mnie ogromny sukces. Nie myślałam, że kiedykolwiek będę mogla to zrobić. Co prawda nie wiem ile minut to trwało, ani kiedy znowu to mi się uda, ale to kolejny malutki kroczek do mojej samodzielności... Jestem pewna, że to sprawiają te intensywne treningi, wspaniała perspektywa tańczenia w UBC Gala, i Am Pro Fiesta, możliwość mojej pomocy Andy'iemu w nauczaniu innych, a także to, że sama opiekuję się Hope'em. Karmię go sama, spaceruję z nim, sprzątam po nim i uczę go. Kontakt z ciepłem ciała zwierząt, szczególnie z ciepłem psa, działa na spastykę rozluźniająco.
Andy po raz kolejny pozytywnie mnie zaskoczył. Dzisiaj na treningu powiedział, że oglądał dużo video materiałów z zawodów w tańcu na wózkach i stwierdził, że wielu wózkowiczów za mało się rusza. Powiedział, że chce, żebym w Sambie ruszała się o wiele więcej od nich, i że sędziowie wysoko ocenili nasze Cza-czę i Rumbę, dlatego, że widzieli u mnie bardzo dużo ruchu ciała, pracy rąk, obroty itd. Jego podejście jest dla mnie ogromnym wezwaniem, ale też motywacją, bo to znaczy, że wierzy w moje możliwości.

1 komentarz:

  1. czytam z przyjemnością Twojego bloga... podziwiam Cię od zawsze i trzymam kciuki ! pisz, tańcz, prowadź bloga i bądź soba! Pozdrawiam! Ewelina :)

    OdpowiedzUsuń