piątek, 15 lutego 2013

MAGICZNE SŁOWO - STATUS

Vancouver 15.02.2013

Dzisiaj miałam spotkanie w Mosaic Work BC. Rozmawiałam o możliwości znalezienia pracy. Byłam tam latem zeszłego roku. Złożyłam wtedy formularze w programie uzyskania grantów na studia. Dzisiaj pracownik Work BC powiedział, że moje podanie rząd rozpatrzył pozytywnie – mogę otrzymać nawet kilka grantów na naukę i zapytał mnie, czy zmieniła się sytuacja mojego statusu w Kanadzie. Powiedziałam, że nie, ale mam pozwolenie na pracę. On powiedział, że to wspaniale, ale to pozwolenie zabrania mi studiować do czasu uzyskania statusu. Mogłabym zacząć studia choćby ''jutro'', ale bez statusu nie mogę. Powiedział też, że Work BC nie może mi znaleźć pracy dopóki nie mam statusu. Mogłabym mieć dużo możliwości, ale bez statusu jestem nikim. Jak to dobrze, że mam taniec!!!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz