poniedziałek, 24 grudnia 2012

ROSJA

Vancouver 24.12.2012

Rosyjska Duma [odpowiednik Sejmu] podpisała projekt ANTYLUDZKIEJ ustawy – zakazuje ona adopcji rosyjskich dzieci obywatelom USA. Jest odpowiedzią na amerykańską ustawę – Listę Magnickiego – demaskującą ''wielowarstwową'' korupcję w Rosji i zakazującą wjazd na terytorium USA osobom z tej listy oraz przewidującą szereg innych sankcji. Najważniejszym powodem do przyjęcia ustawy antyadopcyjnej było 9 przypadków [na 10 tysięcy szczęśliwych adopcji] zabójstw rosyjskich dzieci przez amerykańskich rodziców adopcyjnych. Warto podkreślić, że amerykanie adoptują w większości dzieci niepełnosprawnych i chorych.
Tymczasem według nieoficjalnych danych, co roku tysiące dzieci giną z rąk rodziców i opiekunów. Setki tysięcy mieszkają na ulicy, domy dziecka są przepełnione i brakuje w nich personelu. Dzieci niepełnosprawne są umieszczane w tzw. internaty, gdzie panują potworne warunki. Nie ma żadnej segregacji ze względu na sprawność, wiek, czy nawet upośledzenie. Dzieci są katowane i poniżane. Najbardziej ''niespokojnym'' i ''wymagającym'' są podawane środki ''uspokajające''. Wczoraj odkryto na terytorium jednego z internatu dziecięcy cmentarz. Natomiast w innym ''oficjalnie'' zarejestrowano 27 zgonów dzieci upośledzonych w ciągu... 2 lat. Najstraszniejsze jest to, młodzież niepełnosprawna po ukończeniu 16 lat z internatów jest AUTOMATYCZNIE KIEROWANA PROSTO DO DOMOW STARCOW, gdzie panuja jeszcze gorsze warunki!!!

Byłam w takim domu dla niepełnosprawnych, kiedy miałam 5 lat. Byłam tam tylko miesiąc. Przywiozła mnie tam Mama jako dziecko o normalnej inteligencji, a zabrała jako dziecko umysłowo upośledzone...
Kiedy czytam o tym "prawo" i straszne wspomnienia wracają: odleżyny nawet na głowie, bo nie pozwalano usiąść, chociaż umiałam [aczkolwiek z trudem. Łóżko było zawsze mokre, chociaż prosiłam o nocnik... i to zbliżające się zgrzytanie łyżką o dno metalowego talerza... to oznaczało, że nadchodzi pora na karmienie mnie, którego nie mogłam się doczekać... byłam cały czas głodna. Nie chcę, by ludziom takim, jak ja, zabierano szansę wyrwania się z tego piekła – a ono nadal istnieje! Protestuję przeciwko tej ustawie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz