piątek, 30 listopada 2012

MAM DOŁA

Vancouver 30.11.2012

Otrzymałyśmy od Sądu Najwyższego odmowę w/s statusu uchodźcy. Czekamy na powiadomienie o deportacji. Kiedy nadejdzie, złożymy kolejne odwołanie.
Byłyśmy u członka parlamentu Don'a Davies'a prosiłyśmy o list popierający sprawę naszego statusu humanitarnego i o przyspieszenie rozpatrzenia go. Davies obiecał napisać i wysłać to pismo do zastępcy ministra emigracji. Andy również napisał bardzo poruszający list o mnie. Mówi, że mogli się o to, żebyśmy z Mamą zostały w Kanadzie...
Ze wszystkich sił staram się nie myśleć o złych rzeczach. Ale i tak od wtorku mam doła... dobrze, że jest Andy, tzn. taniec! Taniec jest moją ucieczką od złych myśli ...
Dowiedziałam się od Andy'ego, że na zawodach w kategorii taniec trener + uczeń (czyli w naszej) można tańczyć wszystkie 10 Tańców. To dla mnie niesamowita motywacja!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz