czwartek, 18 października 2012

O WSZYSTKIM PO TROCHU



                                                        HELLO!


We have the honor to invite you at November 10 at 2 p.m. to Cha cha show dancing in a wheelchair performed by Andy Wong and Olesya Kornienko (in a wheelchair)
Contact Information: Andy Wong
Phone: 604.273.3130
Tickets ($ 25) available on website of the organizer http://www.grandballroom.com/


About Andy Wong:
  • 13-time B.C. Amateur Standard and Latin Champions from 1981 to 1993
  • Adjudicator (Andy) — 1997, 2002, 2005, 2010 Canadian Closed Amateur Championships
  • Adjudicator (Andy) — 1999 IDSF Open to the World SnowBall Classic
  • Organizer and hosts — The Grand Ball International Open Dancesport Competition
  • Organizer and host — The Grand Ballroom Pro-Am Fiesta Dancesport Competition
  • Top Teacher Award (Andy) — 2000, 2002, 2003, 2004 CDTA Bal de Prestige
  • UBC Dance Club Lifetime Honourary Member — Andy
About Olesya Kornienko:
·         She won seven medals at the European and international dance competitions in the wheelchair category Combi (with a healthy partner) and Duo (two people dancing in wheelchairs).
·         She has cerebral palsy, is a journalist, writes poetry and prose...




Vancouver 17.10.2012

Mój trener jest NIESAMOWITY! Kilka dni temu, na treningu zapytał o datę moich urodzin i powiedział, że chciałby... zobaczyć zdjęcia z mojego dzieciństwa, by wiedzieć, jak dorastałam! Nie byłam pewna, czy dobrze go zrozumiałam, więc zapytałam w mailu dlaczego, bo nikt ze wcześniejszych trenerów mnie o to nie prosił. Andy odpowiedział, że historia mojego życia (którą mu wysłałam po pierwszym spotkaniu) jest dla niego inspirująca, a zdjęcia ją zobrazują. Tak, czy inaczej bardzo mile mnie zaskoczył! Odpowiedziałam, że zapraszam go na urodziny i wtedy pokażę rodzinny fotoalbum. Napisał, że postara się przyjechać. Zrobiłam plakacik reklamujący nasz pokaz i zapytałam, czy mogę go rozwieszać np. w szpitalach i centrach rehabilitacji. Nic specjalnego, bo robiłam na szybko, ale mu się bardzo podobał i wyraził zgodę na rozpowszechnienie...
12 października była u nas kobieta z Occupation of Therapist (Służba decydująca o tym, czego danna o/n potrzebuje do samodzielnego funkcjonowania. W sprzęt zaopatrują BEZPŁATNIE.) Zrobiła wywiad, pytając, co jest mi potrzebne. Powiedziałam, że potrzebuję dwa wózki, (Jeden elektryczny, do samodzielnego podróżowania po mieście, a drugi wózek dla tańca) specjalne łóżko, krzesełko pod prysznic, kilka uchwytów... Ale ona powiedziała, że środki finansowe są ograniczone i od nich mogę dostać cały wymieniony sprzęt, oprócz wózka tanecznego. Powiedziała też, że mogę zwrócić się z prośbą o taki wózek do innych organizacji, ale będę musiała poczekać mniej więcej rok. I na elektryczny wózek też muszę czekać około roku...
Dzisiaj był chłopak z http://www.motionspecialties.com/ , to oni mają dostarczać mi sprzęt. A na razie odnowią trochę mój wózek tzn. wymienią opony z dętkami, małe kółka i zamontują uchwyty. A to wszystko bezpłatnie, ponieważ mam już Care Card.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz