środa, 26 września 2012

SUPER WIADOMOŚĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Vancouver 23.09.2012

Plan na ten tydzień: W poniedziałek trening z Andy, we wtorek i środę siłownia z pomocą  przystojnego trenera ;] w czwartek trening z Andy'm, w sobotę siłownia - wreszcie wracam do życia !!!


Vancouver 25.09.2012


Mam SUPER WIADOMOŚĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! To odpowiedź  mojego trenera na pytanie mamy o jego plany dot. mnie. Dlaczego Mamie? Bo ja nie miałam odwagi o to pytać... Oto list:

Szanowna Tatiano,

Dziękuję za wiadomość. praca z Olesia, to dla mnie przyjemność. Mimo naszej trudnością w komunikacji udało nam się zrozumieć siebie nawzajem bardzo dobrze. Ona jest wspaniała i jestem pewien, że jesteś z niej bardzo dumna. Jestem bardzo szczęśliwy, że mam możliwość jej pomóc, tańczyć z nią i dać jej trochę radości w życiu. Wiem, że muszę się jeszcze wiele nauczyć, ponieważ jest to mój pierwszy trening razem z tancerzem wózku ale czekam na to wyzwanie. Wiem, że to doświadczenie wzbogaci mnie jako nauczyciela tańca i jako człowieka.
Co do tego, co planuje mam dla niej ... Chciałbym wystąpić z Olesią na turnieju w Vancouver. Nawet jeśli tutaj nie ma żadnych turniejów tanecznych dla osób na wózkach, możemy wykonać to, co nazywamy występem studenta i nauczyciela. Największym wydarzeniem jest The Grand Ball organizowany przez nasze studio i odbywające się w naszym studio. Można je zobaczyć na naszej stronie internetowej: http://www.grandballroom.com/grand-ball/
Jednak wydarzenie to odbędzie się 9 listopada co oznacza, że ​​jest tylko 6 tygodni. Nie powiedziałem nic o tym jeszcze Olesi. Mam nadzieję, że będziemy w stanie przygotować Cha Cha Jeśli będziemy tańczyć, to będzie około 2 po południu w sobotę, 10 listopada. Jeśli nie jesteśmy do tego gotowi, to możemy poczekać na wystąpienie w Snowball Classic w lutym, który jest organizowany przez Dancesport BC - oficjalny organ administracyjny Tańca Amatorskiego w BC. Jesteśmy również gospodarzami innego wydarzenia w czerwcu każdego roku o nazwie Pro-Am Fiesta. Jeśli wszystko pójdzie dobrze, jestem pewien, że będziemy mieli 2 lub ​​nawet 3 wystąpienia w nowym roku.
Olesia powiedziała mi, że macie problemy z uzyskaniem statusu uchodźcy od kanadyjskiego rządu. Napiszę list poparcia dla was. Mam nadzieję, że to dobra wiadomość dla Ciebie na przyszłość.

Pozdrawiam

Andy



Dear Tatiana,

Thank you for your message.  It is a pleasure for me to work with Olesia.  Despite our initial difficulty in communication we have managed to understand each other quite well.  She is a wonderful lady and I am sure you are very proud of her.  I am very happy to be able to have the opportunity to help her, to dance with her, and to give her some joy in her life.  I know I have a lot to learn as well since this is my first time training with a wheelchair dancer but I look forward to this challenge.  I know this experience will enrich me as a dance teacher and as a person.
As for what plans I have for her... I would like to be able to perform with Olesia at the competitions in Vancouver.  Even though there are no wheelchair dance competitions here locally, we can perform what we call Student and Teacher Solo routines.  The biggest event is The Grand Ball which is organized by our studio and held right in our studio.  You can see clips of it on our website at: http://www.grandballroom.com/grand-ball/  However, this event will be held on Nov. 9-11 which means it is only 6 weeks away.  I have not said anything about this to Olesia yet but I am hoping that we would be able to do a Cha Cha solo routine by then.  If we dance, it will be around 2 pm on Saturday, Nov. 10.  If we are not ready by then, then we can look forward to performing at The SnowBall Classic in February which is organized by Dancesport BC - the official administrative body for amateur dancesport in BC.  We also hosted another event in June every year called The Pro-Am Fiesta.  If all goes well, I am sure we would have 2 or even 3 routines in the new year.
Olesia has told me that you are having problems getting refugee status from the Canadian government.  I will write a letter of support for you.  I hope there is good news for you in the future.

Best regards
Andy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz