piątek, 5 kwietnia 2013

SUPER PLAN

Vancouver 04.04.2013

Dzisiaj na treningu dałam Andy'emu taki list:

''Wysłałam zaproszenie na nasz trening i linki do video z naszych turniejów do Spinal Cord Injury BC zajmującej się osobami z urazami rdzenia kręgowego. Chyba się zainteresowali, bo zapytali, jak mogą pomoc w promowaniu takiego tańca. Zamieścili moje zaproszenie na swojej stronie Facebook, tutaj
www.facebook.com/spinalcordinjurybc
Pomyślałam, że dobrze by było zorganizować spotkanie dla zainteresowanych osób na wózkach w GB. Moglibyśmy pokazać im jakiś nasz taniec na żywo, na przykład Rumbę lub Sambę (bo na pewno inaczej wygląda to na video, a inaczej na żywo. Bo na video ludzie widzą tylko efekt końcowy) moglibyśmy pokazać kroki podstawowe na przykład Cha-cha z wózkiem, mógłbyś opowiedzieć i pokazać im na moim przykładzie, jak działa każdy ruch i na jakie mięśnie wpływa. Moglibyśmy też przygotować i pokazać im na przykład Walc Angielski DUO. Mógłbyś zatańczyć na moim drugim wózku. Ja przygotuję i narysuję jakąś łatwą choreografię. Jeśli ludzie będą mieli pytania, spróbujemy odpowiadać. Jeśli się zgodzisz, mogę napisać dla ciebie plan tego spotkania. Ile SCI BC muszą ci zapłacić? Jak długo trwałoby to spotkanie? Kiedy możemy to zorganizować?”

Zapytałam, co o tym myśli. Powiedział, że podoba mu się ten pomysł, że będzie szczęśliwy mogąc to zrobić dla mnie, bo wie, jak bardzo mi na tym zależy, jednak nie chce, żeby uważano go za eksperta od tańca na wózkach, bo ja jestem pierwsza i jedyna z jego uczennic na wózku. Ale mogę podawać jego namiary zainteresowanym organizacjom zajmujących się wózkowiczami. Dodał też, że nie weźmie pieniędzy z uczestników tego spotkania. To mogło by się odbyć w trzeci weekend maja.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz