poniedziałek, 29 kwietnia 2013

MENTALNOŚĆ

Vancouver 29.04.2013

24 kwietnia zawiozłam zaproszenie do Cerebral Palsy Association. Biuro było zamknięte, więc wsunęłam zaproszenie pod drzwi z duszą na ramieniu, nie wiedząc, co się z nim stanie. Po powrocie do domu dostałam od nich maila, że dziekuja za plakat i przekażą informację dalej... Następnego dnia byłam w GF Strong - Centrum Rehabilitacji i zostawiłam tam kolejne dwa zaproszenia. Pracownicy GF przyjęli moją propozycję z entuzjazmem, ale ...
Zobaczyłam kilka osób na wózkach pokazałam zaproszenie, które powiesili na drzwiach i zapytałam ich, czy mogą przyjść. Wszyscy odpowiadali, że nie mogą tańczyć... Myślę, że te osoby: A. Boją wysiłku. B. Nie wiedzą, że jest to możliwe. C. Nie wierzą we własne możliwości.
Wysłałam Andy'emu drugą część choreografii i... chyba przesadziłam! Bo odpisał, m.in. że: ''choreografia DUO powinna być jak najprostsza, pamiętaj, że ci ludzie nigdy nie tańczyli i to może ich wystraszyć''... Odpisałam mu tak:
''Rozumiem. Ja po prostu poznaję inna mentalność. Bardzo chciałabym zachęcić ludzi na wózkach do aktywności i nie chcę nikogo przestraszyć. Ale... Bardzo chciałabym, żeby ludzie na wózkach zrozumieli, że bez wysiłku nic się nie osiągnie, tym bardziej jeśli się jest na wózkach! Prawie każdy ruch sprawia mi ból, ale to nie powód, żebym przestała robić to, co robię''. WSZYSTKO SIĘ WE MNIE GOTUJE! JAK MOŻNA WYSTRASZYĆ KOGOŚ ''ZBYT SKOMPLIKOWANYM'' TAŃCEM?! Z drugiej strony – inna mentalność, inne warunki życia...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz